Katedra Usług Turystycznych

Teraz Polska. Teraz prof. Janusz Sewerniak

Wyższa Szkoła Gospodarki od 2009 roku bierze udział w konkursie Teraz Polska na najlepsze prace magisterskie promujące Polskę. Spośród 19 prac do tej pory zgłoszonych do konkursu, 5 zostało nagrodzonych. Promotorem wszystkich zwycięskich prac jest prof. Janusz Sewerniak, który zajmuje również pierwsze miejsce w konkursowej statystyce najlepszych promotorów.

W klasyfikacji ogólnej Uczelni WSG zajmuje 4 miejsce .

Celem Konkursu jest popularyzacja promocji Polski oraz wspieranie procesu kształcenia nowoczesnych kadr dla potrzeb marketingu narodowego Polski. Przesłanie Konkursu jest także adresowane do kadry akademickiej, organizacji i mediów studenckich jako środowisk opiniotwórczych, osób i instytucji, które mają wpływ na kształtowanie się zainteresowań studentów. Intencją organizatorów –jak czytamy na stronie internetowej konkursu-jest bowiem zwrócenie uwagi na to, że tematyka marketingu terytorialnego jest bardzo atrakcyjna z punktu widzenia jej potencjału naukowo-badawczego, ale także z uwagi na możliwość wykorzystywania tej wiedzy w trakcie kariery zawodowej.

Nasze nagrodzone prace:

Rok akademicki 2009/2010 - zgłoszono 6 prac, 3 prace nagrodzono
Polskie latarnie morskie i ich związek z gospodarką turystyczną - Renata Baczyńska
Plany rozwojowe miast o funkcji turystycznej i ich realizacja. Przykład Chełmno - Monika Steltmann
Rzeki bydgosko - toruńskiego obszaru metropolitarnego ich zagospodarowanie i użytkowanie turystyczne - Izabela Sulimowicz

Rok akademicki 2010/2011 - 7 prac zgłoszonych, 1 nagrodzona
Sterowce i ich znaczenie dla turystyki w świetle wykorzystania turystycznego lotnisk sterowców w powiecie słupskim - Katarzyna Puzia

Rok akademicki 2011/2012 - zgłoszonych 6 prac, 1 praca nagrodzona
Funkcja turystyczna Żnińskiej Kolejki Wąskotorowej - Paulina Grochowska
 

Kursy i szkolenia
Uniwersytet Trzeciego Wieku
Centrum Projektów Edukacyjnych
Studia podyplomowe
MBA
Studia I i II stopnia